Wróć do oferty

Szkolenia dedykowane
Umiejętności interpersonalne

Leadership jako metoda zarządzania dla najlepszych

Zapraszamy Państwa do kontaktu z nami. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.
Leadership jako metoda zarządzania  dla najlepszych

Cele szkolenia:

  • Kształcenie kompetencji i umiejętności niezbędnych do zarządzania poprzez przewodzenie zespołom.

  • Praktyczne poznanie metody Leadership

  • Wykorzystanie metod przywództwa w swojej organizacji

  • Nabycie pewności w stosowaniu wybranych metod Leadership: Coaching, motywowanie, feedback, delegowanie, wspieranie

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Skuteczne wykorzystanie metody Leadership w swojej pracy

  • Nabycie pewności siebie w zarządzaniu zespołem

  • Nabycie umiejętności skutecznego przewodzenia zespołem

Program szkolenia:

Lider oraz istota przywództwa w zarządzaniu zespołem

  • Zarządzanie, a przywództwo

  • Cechy i rola lidera w zespole i organizacji

  • 8 kroków do przywództwa

  • Wyzwania współczesnego lidera?

  • SMART lider

  • Przyczyny porażek liderów

Styl Przywództwa

  • Jaki jest mój styl przywództwa?

  • Moja rola, jako członka zespołu?

  • Model Balbina

  • Analiza poszczególnych ról pełnionych w zespole

  • Relacje pomiędzy osobami pełniącymi poszczególne role w zespole

  • Coaching, delegowanie, instruowanie, motywowanie, mentoring, jako style przywódcze

Celem tej części szkolenia jest zrozumienie przez uczestników podstawowych zagadnień związanych z przywództwem w biznesie oraz autodiagnoza stylu przywódczego i wskazanie obszarów do dalszej pracy szkoleniowej.

Lider, jako motywator zespołu

  • Motywujące zachowania lidera

  • Wywieranie wpływu bez formalnej władzy

  • Wizjonerska rola lidera

Autoanaliza umiejętności przywódczych na podstawie analizy SWOT

  • Wyznaczenie celów w kategorii SMART

  • Sposoby, aby stać się stać się bardziej charyzmatycznym przywódcą

  • Wyzwania stojące przed przywódcami w firmach

Wspólne przywództwo w pracy zespołowej

  • Zasady wspólnego przywództwa

  • Przywództwo boczne i pionowe

  • Wpływ wspólnego przywództwa na organizację

Celem tej części szkolenia jest zdobycie przez uczestników motywujących doświadczeń w zakresie prawdziwego przywództwa oraz wzmacnianie pozytywnych zachowań w zakresie liderowania w zespole.

Coaching, jako metoda wspierania rozwoju pracowników

  • Model Coachingu ICC

  • Wykorzystywanie technik Coachingu w pracy z zespołem

  • Manager jako Coach

Celem tej części szkolenia jest przekazanie podstawowych umiejętności i narzędzi pracy w zakresie wykorzystywania metody Coachingu w pracy z zespołem.

Metodyka szkolenia:

Szkolenie będzie realizowane za pomocą następujących technik i metod szkoleniowych:

  • Wykład / Prezentacja

  • Dyskusja

  • Ćwiczenia indywidualne i grupowe

  • Studium przypadków

  • Zadania Zespołowe

  • Gry, Scenki

  • Symulacje

  • Warsztaty Z Kamerą

 

Prowadzący szkolenie:

Trener biznesu oraz certyfikowany Coach ICC w zakresie business Coaching. Absolwentka Pedagogiki na UKSW w Warszawie oraz podyplomowych studiów z zakresu Zarządzania Kompetencjami Pracowników na ALK w Warszawie. Absolwentka Protokołu dyplomatycznego przy MSZ. Jako trener od ponad 7 lat prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu udoskonalania kompetencji managerskich. Jej zainteresowania zawodowe skupiają się wokół treningu kompetencji interpersonalnych związanych z komunikacją, budowaniem zespołu, sprzedażą i obsługą klienta, etykietą w biznesie oraz sztuką autoprezentacji. Od 2004 roku prowadzi własną firmę consultingową.