Wróć do oferty

Szkolenia dedykowane
Szkolenia językowe

Business English Workshops

Zapraszamy Państwa do kontaktu z nami. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania.
Business English Workshops

Cele szkolenia:

  • Nabycie umiejętności posługiwania się językiem angielskim w relacjach zawodowych
  • Rozwinięcie umiejętności związanych z komunikacją bezpośrednią, mailową i telefoniczną, zarówno w zakresie słownictwa jak i gramatyki
  • Zdobycie umiejętności aktywnego i przekonującego komunikowania się w międzynarodowym środowisku

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zdobycie pewności siebie w relacjach wymagających posługiwania się językiem angielskim
  • Umiejętność budowania jasnych i czytelnych komunikatów dostosowanych do potrzeb różnorodnych relacji biznesowych
  • Poznanie niezbędnego słownictwa w zakresie poprawnego konstruowania komunikatu językowego
  • Podniesienie poziomu umiejętności językowych

Program szkolenia:

Firma i stanowisko w pracy

  • Opisywanie swojej dotychczasowej historii zawodowej
  • Planowanie ścieżki kariery
  • Prezentacja własnej osoby i stanowiska
  • Omawianie obowiązków i zakresu odpowiedzialności
  • Prezentowanie własnej firmy, jej historii, kultury i celów

W tej części szkolenia omówione zostaną zagadnienia związane z określeniem profilu działalności firmy oraz pozycji zawodowej i zakresem obowiązków jej pracowników. Omówiona zostanie również kwestia prezentowania własnej firmy, przydatna podczas nawiązywania relacji z nowymi partnerami w biznesie.
 

Prezentacje

  • Organizacja informacji
  • Przydatne sformułowania
  • Przykłady najczęściej popełnianych błędów
  • Czytelny przekaz informacji i emfaza
  • Opisywanie i interpretowanie grafów i wykresów, danych liczbowych, tendencji, zmian
  • Przedstawianie ogólnego zarysu omawianej kwestii
  • Prawidłowa wymowa i intonacja

Prezentacje są nieodzownym sposobem przekazu informacji w biznesie. W tej części szkolenia uczestnicy będą mieli możliwość przyswojenia sobie wiedzy, umiejętności i słownictwa oraz struktur gramatycznych, które pozwolą im tworzyć klarowne i interesujące prezentacje, a także przedstawiać je.

 

Korespondencja mailowa i rozmowy telefoniczne

Korespondencja mailowa

  • Prawidłowy układ e-maili
  • Mail formalny i nieformalny
  • Unikanie błędów językowych
  • Niezbędne struktury gramatyczne
  • Przydatne i popularne wyrażenia

 

Rozmowy telefoniczne:

  • Przedstawianie się i omawianie celu rozmowy
  • Problemy komunikacyjne
  • Pozostawianie wiadomości na automatycznej sekretarce
  • Reklamacje i zażalenia
  • Ustalanie terminu spotkania
  • Składanie propozycji
  • Przydatne wyrażenia

Żadna firma w XXI wieku nie mogłaby funkcjonować bez możliwości komunikacji telefonicznej i internetowej. W tej części szkolenia uczestnicy nauczą się jak wykorzystywać te kanały komunikacji, jak przekazywać informację, jak zrozumieć innych posługujących się językiem angielskim i jak być zrozumianym.

 

Spotkania biznesowe

  • Przewodniczenie w spotkaniu
  • Określanie celów spotkania
  • Proszenie o komentarze
  • Wyjaśnienia
  • Wyrażanie opinii
  • Składanie ofert i propozycji
  • Burza mózgów
  • Przydatne sformułowania

W tej części szkolenia słuchacze poznają słownictwo przydatne podczas prowadzenia spotkań i dyskusji, a także nauczą się wyrażeń pozwalających na kierowanie rozmową, składanie wyjaśnień i propozycji.

 

Negocjacje

  • Przedstawianie oferty
  • Opisywanie wad i zalet oferty, usługi lub produktu
  • Osiąganie kompromisu
  • Rozwiązywanie konfliktów
  • Przydatne wyrażenia

Ta część szkolenia poświęcona jest negocjacjom. Uczestnicy nauczą się w niej przedstawiania ofert, słownictwa przydatnego podczas sytuacji konfliktowych pozwalających na osiągnięcie kompromisu i uzyskanie korzystnych rezultatów.

 

Prognozowanie, planowanie i spekulowanie na temat przyszłości

  • Opisywanie celów indywidualnych i celów firmy
  • Prognozowanie
  • Przewidywanie i omawianie alternatywnych wariantów i scenariuszy
  • Planowanie
  • Szacowanie ryzyka
  • Komentowanie najnowszych wydarzeń i trendów w biznesie

W tej części szkolenia uczestnicy poznają konstrukcje gramatyczne i słownictwo pozwalające im na tworzenie prognoz i spekulowania na temat przyszłości, jak również swobodne komentowanie obecnej sytuacji na rynku.